Folosesc fiolele cu acid hialuronic de 4 zile si sunt extrem de nelamurita de ce tenul meu arata mai imbatranit(arata ca si cum ar fi "sifonat") ridurile s-au adancit si s-au evidentiat mai tare iar cand intind…

Întrebare primită pe Îngrijirea tenului35-44Uscat

Întrebarea

Folosesc fiolele cu acid hialuronic de 4 zile si sunt extrem de nelamurita de ce tenul meu arata mai imbatranit(arata ca si cum ar fi "sifonat") ridurile s-au adancit si s-au evidentiat mai tare iar cand intind continutul fiolei pe fata se absoarbe f greu ramane la suprafata pielii ca o pelicula. Ridurile par mult mai adanci si mai multe iar fata arata mai imnatranita. Am un ten uscat matur si folosesc crema anti age din gama h3 evolution. Va rog sa imi dati un sfat pt ca tenul meu chiar arata mult mai rau ca inainte de a folosi crema si fiolele. Multumesc.

Răspunsul specialistului Farmec

Va recomandam sa faceti o pauza pentru cateva zile. Aplicati in aceasta perioada doar crema de intretinere folosita pana acum. Dupa 3-4 zile mai aplicati o fiola de acid hialuronic si observati efectele, daca sunt pozitive continuati aplicarea fiolelor, iar daca sunt negative va recomandam sa incetati aplicarea fiolelor. Exista posibilitatea sa fie o incapabilitate intre principiile active ale produsului si tenul dvs. 
, Totodata va rugam sa respectati intructiunile de utilizare inainte de aplicarea serului de acid hialuronic.

Scroll to Top