Buna ziua , fata mea a inceput sa foloseasca acest kit de o saptamana si imi spune ca o ustura fata cand isi da. Oare ce se intampla?

Întrebare primită pe Îngrijirea tenuluiNormal

Răspunsul specialistului Farmec

Buna ziua. Este relativ normal ca la inceperea utilizarii unei noi game sa existe o perioada de adaptare a tenului cu noile produse, dar este de asteptat ca in cateva zile, o saptamana, senzatiile de disconfort sa dispara.
, Daca senzatia de usturime persista sunt doua posibilitati: fie tenul are nevoie de o perioada mai mare de acomodare, fie tenul reactioneaza la unul dintre ingredienti - in aceasta situatie indicatia noastra este sa intrerupeti utilizarea si inlocuiti cu un produs dermatocosmetic, potrivit pentru tenurile reactive, sensibile. In gama dermatocosmetica avem 3 produse special concepute pentru tenul acneic.
, Toate produsele noastre, ca de altfel toate produsele de ingrijire faciala pe care le avem, sunt testate dermatologic inainte de lansarea pe piata. Bineinteles ca acest lucru nu exclude o reactivitate individuala la produse.

Scroll to Top