Întrebare primită pe Îngrijirea tenului45-54Normal
Întrebarea
Am folosit sâmbăta 1 Iunie crema Aslavital mineralactiv SPF 50 , ultraprotectoate , am întins ușor pe toată suprafața fetei, inclusiv in jurul ochilor , iar dupa 20 minute a părut o usturime, in special la ochiul drept, lăcrimare puternica, iritate. Pana seara ochiul s-a umflat/ înroșit, chiar daca m-am spălat pe fata, simțind ca este din cauza cremei. Am ajuns la camera de garda la spitalul universitar de oftalmologie din bucuresti, unde am fost diagnosticata cu conjunctivita acută. Mi -au fost prescrise opatanol colir si claritine, tratament ptr 7 zile. Nici azi, luni nu este complet dezimflamata/ dezumflata, zona respectiva, unde încă mai am roșeața, o jena, mâncărime . Este in regula sa se întâmple așa? Va întreb, deoarece, nu este nici o atenționare pe prospect in legătura cu aceasta situație, respectiv, riscul folosirii in zona ochilor. Va rog sa imi trimiteti cat mai repede un raspun, deoarece intenționez sa verific modul cum a fost testat produsul si de asemenea, verificarea daca Ingredientele reale sunt cele ce sunt mentionate in prospect( la care eu nu am alergie ). Va multumesc.
Răspunsul specialistului Farmec
Buna ziua. Am redirectionat mesajul dumneavoastra catre departamentul Calitate, la adresa [email protected], iar in cel mai scurt timp veti primi un raspuns.