Buna! Folosesc de cateva zile gerovital cu retinol ma ustura pielea si arde! Pe zi ce trece tot mai mult! L-am intrerupt desi are rezultate vizibile. Multumesc anticipat!

Întrebare primită pe Îngrijirea tenului45-54Mixt

Răspunsul specialistului Farmec

Buna ziua. Daca folositi creme cu retinol este foarte important sa aplicati un produs cu factor de protectie solara. Întrucât retinolul regenerează pielea, celulele sunt mai sensibile la acțiunea nocivă a rezelor de soare și astfel pot apărea arsurile. De asemenea, nu se recomandă folosirea în aceeași perioadă de timp a cremelor cu AHA sau utilizarea cremelor cu retinol după microderm-abraziune. Tratamentele cu retinol fac o exfoliere ușoară a tenului, astfel riscati să sensibilizati tenul.
, În cazul expunerii la soare, se aplică ulterior și un produs cu SPF, în funcție de durata expunerii (SPF 10 - 20 în perioada toamna-iarnă și pe timpul verii dacă activitatea este într-un birou; SPF 50 când soarele este mai puternic sau dacă activitatea este mai mult afară pe timpul verii).

Scroll to Top