Întrebare primită pe Îngrijirea tenului35-44Cu imperfecţiuni pigmentare
Întrebarea
Buna. Tocmai am achizitionat Fiolele cu Acid Hialuronic Hyaluron C, 2% . Este normal ca dupa folosire sa usture fata rau de tot? Precizez ca folosesc ca si demachiant apa micelara Aslavital cu care ma impac foarte bine iar crema zilnica calmanta de la Premium Care. Am ramas la aceasta crema dupa ce am incercat si altele care au fost bune o perioada, dupa care imi apareau cosuri sau imi lasau tenul foarte gras (antirid intens hidratanta H3Evolution, antirid din aceasi gama, Cremă lift restructurantă de noapte H3 Clasic). In luna martie am incheiat tratamentul Booster exfoliant cu AHA Premium Care, folosit impreuna cu Gelul depigmentare pete Premium Care si Crema Calmanta insa nu am avut astfel de probleme ca si cu aceste fiole. Pur si simplu ustura groaznic fiecare particica din piele care este atinsa de ser, pana intra solutia in piele dupa care senzatia dispare total. Avand un ten sensibil cu imperfectiuni, pistrui,pete de la soare am fost nevoita sa renunt la multe creme dupa 2-3 utilizari din cauza usturimii pe care mi-o provocau, insa si acea usturime era locala, pe anumite parti mici. Aceste fiole produc usturime peste tot, inclusiv pe gat, unde nu am avut niciodata aceasta senzatie. E normal ? Sau nu este potrivita tenului meu.
Răspunsul specialistului Farmec
Va recomandam sa intrerupeti o perioada utilizarea fiolelor si sa reluati dupa o saptamana de pauza. Daca rezultatul este acelasi (pielea ustura), va sfatuim sa opriti tratamentul si sa va adresati colegilor din cadrul departamentului Calitate la adresa [email protected], iar acolo sa specificati durata utilizarii, modul de utilizare si ce alte produse ati folosit concomitent cu aceste fiole.