Am cumparat serul cu acid hialuronic 6% dar dupa prima aplicare a inceput sa ma arda zonele unde l-am aplicat, In ceasta situatie ce este de facut ?? Este normal sa intample acest lucru sau trebuie sa nu-l mai folosesc…

Întrebare primită pe Îngrijirea tenului45-54Uscat

Întrebarea

Am cumparat serul cu acid hialuronic 6% dar dupa prima aplicare a inceput sa ma arda zonele unde l-am aplicat, In ceasta situatie ce este de facut ?? Este normal sa intample acest lucru sau trebuie sa nu-l mai folosesc. Mentionez ca am un ten sensibil si folosesc pentru fata crema emolienta super hidratanta pentru piele atopica.

Răspunsul specialistului Farmec

In primul rand, va recomandam sa intrerupeti o perioada utilizarea Serului cu Acid Hialuronic 6% si sa reluati dupa o saptamana de pauza. Daca rezultatul este acelasi, va sfatuim sa opriti tratamentul si sa va adresati colegilor din cadrul departamentului Calitate la adresa [email protected], iar acolo sa specificati durata utilizarii, modul de utilizare si ce alte produse ati folosit concomitent cu acest produs.

Scroll to Top