Am început să folosesc tratamentul im prima zi a fost bine însă in a doua zi de cand l-am folosit mi-a apărut o roseata pe ambii obraji , roseata este însoțită de o mancarime îngrozitoare si pielea arata extrem de…

Întrebare primită pe Îngrijirea tenuluiAcneic

Întrebarea

Am început să folosesc tratamentul im prima zi a fost bine însă in a doua zi de cand l-am folosit mi-a apărut o roseata pe ambii obraji , roseata este însoțită de o mancarime îngrozitoare si pielea arata extrem de inflamata ce sa fac , sa întrerup tratamentul?

Răspunsul specialistului Farmec

In situatia comunicata, va recomandam sa intrerupeti o perioada utilizarea fiolelor si sa reluati dupa o saptamana de pauza. Daca rezultatul este acelasi, va sfatuim sa opriti tratamentul si sa va adresati colegilor din cadrul departamentului Calitate la adresa [email protected], iar acolo sa specificati durata utilizarii, modul de utilizare si ce alte produse ati folosit concomitent cu aceste fiole.

Scroll to Top