Buna ziua! Am folosit activatorul antirid si am facut o iritatie de-a lungul ridurilor de expresie din jurul gurii si la pliurile de la ochi ( pielea este rosie, cu bubite, ma mananca si este uscata, parca de…

Întrebare primită pe Îngrijirea tenului35-44Mixt

Întrebarea

Buna ziua! Am folosit activatorul antirid si am facut o iritatie de-a lungul ridurilor de expresie din jurul gurii si la pliurile de la ochi ( pielea este rosie, cu bubite, ma mananca si este uscata, parca de descuameaza). Este posibil sa fie de la activator sau este doar o coincidenta? Si ce as putea folosi?

Răspunsul specialistului Farmec

Buna ziua,
,
, rolul activatorului este de a ajuta principiile active din demachiant/crema sa patrunda in profunzima pielii. Va rugam in acest sens sa inlocuiti crema sau demachiantul folosit. Va recomandam utilizarea Activatorului doar cu produsele dermatocosmetice Gerovital H3 Derma + cu care a fost testat si nu au fost situatii de acest gen.

Scroll to Top